STRÁNKY INFORMAČNÍHO A DISKUSNÍHO CHARAKTERU

Nikdy se nevzdávej, s láskou Vaše adminka.

Anxiosně fobická porucha NS kod diafnozi

12. listopadu 2011 v 20:03 | ADMIN webu |  *Anxiosně fobická porucha, NS
Kód diagnózy, podle mezinárodního značeníF409Přesný název diagnózy podle MKN-10Anxiosně fobická porucha NSSymptomatická kategorie diagnózy
Používaná léčiva
  • žádná relevantní léčiva nebyla nalezena
(zdroj dat: farmaceutika.info)







 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Zuzana Zuzana | 6. května 2012 v 0:29 | Reagovat

Ahoj, tato diagnoza mi byla kdysi stanovena. Nikde nemůžu najít, co přesně to znamená.. Můžeš mi o tom něco říct? Děkuji za odpověd

2 Kristibistre Admin- webu Kristibistre Admin- webu | E-mail | Web | 6. května 2012 v 13:23 | Reagovat

Zuzanko já jsem Bohůžel více informací než která tu jsou uvedená nenalezla...poptám se psychiatra či jinde odborníku a pokud mi zodpoví více napíšu noví článek.

3 Zuzana Zuzana | 7. května 2012 v 14:21 | Reagovat

To by jsi byla moooc hodná :-) Já jsem právě po tom pátrala na internetu hodně dlouho a také jsem nic víc nenašla...

4 Kristibistre Admin- webu Kristibistre Admin- webu | E-mail | Web | 11. května 2012 v 14:34 | Reagovat

Ahoj Zuzi jj já právě také ne.. na Netu nic není.. Neboj poptám se v PL

5 zzsvet zzsvet | E-mail | 19. května 2012 v 18:53 | Reagovat

Ahojte holky, také mám anxiosněfobickou poruchu a nikde jsem se ničeho nedočetl. Rád bych věděl nějaké informace o této poruše. Mám na vás dotaz, jestli také pocitujete rychlé propady nálad. Stačí si třeba na něco vzpomenout, třeba co mám dělat za práci, nebo kam jít apod., a ihned se mi změni nálada, nejde to popsat, velice nepříjemný pocit, snad úzkost, kdy jsem pak na sebe naštvaný, že mi zase není dobře. /zkosti jako tělesné prožitky rozeznám, bývá mi často nevolno od žaludku, nesoustředěnost, nervozita apod. Diagnozu mi rozeznali před rokem, lečim se na úzkostné poruchy už od roku 2003. Něco málo přes rok užívám Sertivan 100 mg 1-0-0 a Questax 25mg 2-1-2. Jinak nějaké vitamíny, hlavně hořčík. A jak jste na tom vy?Pokud budete chtít se podělit o své pocity, rád to uvítám. Hezký den a přeji vám co nejrychleji si uzdravit své dušičky ;-)

6 Kristibistre Admin- webu Kristibistre Admin- webu | E-mail | Web | 21. května 2012 v 18:15 | Reagovat

Ahoj zzsvet

já dál budu pátrat a hledat info..

Rozumím ti a popovídat mužeme :-)

7 zzsvet zzsvet | E-mail | 2. prosince 2012 v 18:42 | Reagovat

[6]: ahojte všichni, hledal jsem dále, ale nic se nepodařilo na netu najít.
Z léků jsem změnil/3x měněno/ ze Sertivanu na Coaxil. Po těch předchozích jsem měl návaly na zvracení a hodně, ale hodně jsem se potil. Přímo ze mě lilo jak z konve, i když jsem nedělal namáhavou práci. Questax beru 2-0-0 a Coaxil 12,5 mg 1-1-1 a můžu říct, že bez než. účinků. Hořčík a vitamíny skupiny B beru stále. Stavy podrážděnosti, vzteku a deprese mám stále, občas, což mi stále vadí. A jak jste na tom vy? Hezký den/večer všem ;-)

8 Libuše Libuše | 29. ledna 2013 v 14:02 | Reagovat

Ahoj všem, i já jsem obšťastněna tímto problémem. Vyvíjel se už od dětsví. Řešit jsem ho začala až teď v 38letech, kdy se mé potíže natolik prohloubily, že mě úplně odstavily od normálního života. Nevím kam se vrtnout, cítím se nechopná a nepotřebná vzhledem k dalším zdravotním potížím. :-!

9 Natálie Natálie | 16. ledna 2014 v 10:24 | Reagovat

dobrý den čtu si vaše příspěvky a je smutné kolik lidí na to trpí jsem jedna z nich :-( Za chvíli to bude rok co mi začal můj první atak na panickou úzkost to jsem skončila na pohotovosti. To mi nedošlo co se to semnou děje pak jsem ataky měla častěji ale už slabší po půl roce jsem si na netu vyhledala co znamenají moje stavy a zjistila jsem že jsem obětí pp. když jsem si na doporučení kamaráda který má stejný problém zašla k lékaři pro Lexaurin jsem nečekala že na mě bude mít nežádoucí účinky histerie, necit v nohách, pocit na zvracení a zbláznění se. To jsem skončila na psychiatrické pohotovosti ale prášky ze strachu jsem odmítla brát, takže jsem byla na začátku. Ted jsem se po 2 měsících odhodlala znovu na psychiatrii a tam jsem dostala Sertivan a Diazepam. Takže by mě zajmalo jestli máte někdo zkušenost se Sertivanem 50mg :-)

10 Kristibistre Admin- webu Kristibistre Admin- webu | 28. ledna 2014 v 17:05 | Reagovat

Zkuste se zeptat na lék COAXIL je na uzkost. A věřte bude líp nic netrvá věčně ;-)

11 Gábina Gábina | E-mail | 30. března 2016 v 19:17 | Reagovat

Ahojky všem...tuto diagnozu má moje mama..já pořád bojovala,že mi nic není,že vše co mi je je tělesné..do října 2015 kdy jsem se po komplikované migrèně sesypala...pár měsíců jsem hledala opět přícinu tělesnou..až se dostavily deprese pocity méněcennosti pak autonehoda mých kamaradek a smrt jejich dcer,cca měsíc na to jsme s mým 3 letým synkem ze školky a při přecházení silnice došlo k nehodě a par metrů od nás kde jsme stály před 3 minutama prolétlo auto...V tu chvíli jsem si vzpoměla na pohřby holčiček.od té doby spím špatně,stále řeším možná nebezpeçí,uklidní mě uklízení systèm řád a vše má své místo...cca pred 3 tydny jsem sla k psychiatrovi diagnostikoval mi hned pri prvni schuzce uzkostne depresivni poruchu..mam cipralex..jinak nic..mimuly tyden jsem mela keizi nemohla jsem dychat,citila sem jak mi busi srdce potila sem se bylo mi na zvraceni myslela sem ze umru...mozna pevni PP?? Nevim...omlouvam se za roman..tuhle stranku jsem nasla a mam pocit ze pochopite a nebudete soudit :( dekuki

12 Admin Admin | 16. dubna 2016 v 22:59 | Reagovat

RE:Gábina

Ahojky Gábinko,jsem ráda že jsi napsala..máš záchvaty uzkosti,jeto stav paniky...léky to spraví ale je třeba je fakt užívat ;-) Já bych se asi nebála skusit zajít kvíce psychiatrum...a nedát jen na názor jednoho.

Bude to zas dobrý neboj...

13 Gábina Gábina | E-mail | 3. května 2016 v 21:39 | Reagovat

[12]: ahoj,tak jsem dostala jeste derin na noc a odmitla jsem hospitalizaci,tak jsme se domluvili na tom ze budu chodit i na psychoterapii,no snad bude lepe..je to jako na houpačce nahoru dolů... :-/

14 Admin Admin | 4. května 2016 v 16:37 | Reagovat

RE: Gábina

Bude Ti líp neboj :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama